SIUNTIMO SĄLYGOS
PREKIŲ PRISTATYMAS IR TERMINAI
TERMINAI:
Įsigijus studijoje turimą Pelėdą, po apmokėjimo, ją pristatysime per 3-5 darbo dienas. Pristatymo laikas gali prailgėti iki 2 – 3 savaičių jei norimos rankinės nebeturime sandelyje ir ji bus kuriama specialiai Jums.
Kai kuriuos Gėda Pelėda modelius kuriame tik pagal užsakymą, todėl jų gamyba ir pristatymas gali užtrukti iki 3 savaičių.
Apie numatomus gamybos ir išsiuntimo terminus Pirkėjai bus informuojami el. paštu.
Svarbu!
Lietuvoje, per DPD kurjerių tarnybą, Pelėdas siunčiame NEMOKAMAI!
PRISTATYMO TAISYKLĖS:
1. Pirkėjas turi nurodyti teisingus pristatymo duomenis: vardas/pavardė, adresas ir telefono numeris.
2. Prekės įteikiamos užsakymo formoje nurodytam asmeniui. Tuo atveju, kai nurodytas asmuo prekių priimti negali, o prekės buvo pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui ar kitų pristatymo neatitikimų.
3. Užsakymo formoje Pirkėjas gali nurodyti, kad prekės bus pristatomos kitam Gavėjui. Tokiu atveju Pirkėjas turi nurodyti Gavėjo vardą, pavardę, kontaktinį telefono numerį ir elektroninio pašto adresą.
4. Tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą bei prekių pristatymo terminus.
5. Tuo atveju, kai Pirkėjas ar jo įgaliotas asmuo asmeniškai prekių priimti negali, o prekės buvo pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui ar kitų pristatymo neatitikimų. Pirkėjas ar Gavėjas, nepriėmęs prekių, už kurias buvo apmokėta išankstiniu apmokėjimu, už pakartotinius susitarimus pristatyti bus papildomai apmokestinamas siuntimas.
6. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius PVM sąskaitoje – faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo apie tai pažymėti sąskaitoje – faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente ir iškart apie pažeidimus pranešti Pardavėjui el. paštu, jei įmanoma, kartu su siuntos pažeidimo nuotraukomis. Pirkėjui, aukščiau nustatyta tvarka nepranešus apie pažeidimus ir pasirašius siuntos priėmimo dokumentus, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų arba kilo jų atsiradimo metu.